piątek, 3 kwietnia 2015

CUDA, CUDEŃKA: MARZEC

Kolejna szczypta dobrego designu.  Dajcie znać, które najbardziej Wam się podobają :)

1.Piękne zwierzo-kawałki. 
Stronka łapie za serce, a do tego wygląda przecudnie. Najlepiej włączyć w przeglądarce Google.

 
2.Branding psiej firmy wykonany przez Agatę Wu.
Rozpływam się!  Nic więcej nie można tu powiedzieć. Genialny minimalizm, a jednocześnie zachowany charakter małego psiaka-paróweczki. Uwielbiam ten projekt i czekam na jego dalszy rozwój.

3. Projekt kalendarza dla miłośników brody wykonany przez Annę Marinenko z Ukrainy.
Super pomysł na prezent.


 4. Apka everytap zaprojektowana przez studio less.
Oprócz ciekawego designu to bardzo podoba mi się sama aplikacja. Szkoda, że nie działa jeszcze we wszystkich miastach, mam nadzieję, że się spopularyzuje i niedługo użyje jej w Łodzi.
  
5. Identyfikacja wizualna dla warszawskiego muzeum zaprojektowana przez Anię Światłowską.
Gdzieś tam się przewijało od jakiegoś czasu, ale w końcu wpadłam na kompletną wersję z czego bardzo się cieszę.

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się numer 2, chociaż z reguły jestem zbyt leniwy, żeby cokolwiek sobie organizować... Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 1 - bardzo ciekawa sprawa :)
    muszę tutaj zaglądać częściej, fajnie tu.
    Pozdrawiam :)

    http://adziatoja-ilustracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaa, pierwszy raz natrafiłam na takiego bloga i jestem pod wrażeniem! Długo czekałam na wpisy dotyczące sztuki, tym bardziej nowoczesnej. Obserwuję i na pewno będę śledzić Twoje wpisy :>
    Zapraszam do mnie: http://idezrobicbudyn.blogspot.com/
    Może zaciekawi Cię życie "od kuchni" mojego zespołu. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog!
    Świetna jest ta seria ;*
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzisz naprawdę genialnego bloga :) Jeden z lepszych jakie czytałam.
    Pozdrowionka, Ola.

    http://wszystko-i-to.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy *.*
    monkey-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Marto! Przez przypadek dotarł do mnie dzisiaj Twój post :) zapraszam częściej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post <3

    http://rassbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz, mobilizują mnie one do pracy :)
Jeśli masz jakieś pytania - pisz - chętnie pomogę.

Szukaj na tym blogu