poniedziałek, 3 sierpnia 2015

PIĘKNY LETNI CZAS

Ostatnie dni są upalne, ciężko o tym zapomnieć, że jest lato. Mimo to, ja w tym roku swoje wakacje rozpocznę na dobre dopiero we wrześniu. Wtedy to czeka mnie dwutygodniowy plener w Hiszpanii.  Do tego czasu pracuje niczym korpomyszka. Udało mi się dostać na częściowo płatny staż, więc staram się wykorzystać okazję jak mogę i próbuje swoich graficznych sił w realnym świecie. W międzyczasie na szczęście miewam weekendy, na jeden z nich udało mi się wyrwać na północ Polski. Wiecie co, nasza Polska jest piękna!

/dobry desing jest wszędzie! Gra ilustrowana przez Macieja Szymanowicza, ja się jaram, a Wy?/
Korzystając z posta jeszcze zapytam, bo wiem, że wielu z Was jest posiadaczami i maniakami aparatów. Znacie jakieś dobre stronki/książki o fotografii? Co możecie polecić? Chętnie bym coś liznęła w wakacje :)

7 komentarzy:

  1. Ja sama chętnie bym poznała jakieś ciekawe stronki. Szczególnie do fotografii analogowej. Swoją drogą ostatnio się nią interesuje. Zdjęcia bardzo ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam "ABC fotografii cyfrowej" Tomasz Wójcika, tak na wprowadzenie w świat fotografii całkiem przyjemna książka, dodatkowo niezbyt gruba, więc na początek w sam raz. :)
    Zgodzę się, że Polska jest piękna, szkoda, że większość ludzi tego nie dostrzega i szuka piękna wszędzie, tylko nie tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również udało się wybrać na północ na weekend i pierwszy raz tak bardzo zauroczyło mnie nasze polskie morze.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, koleś na desce - mega kadr! Pewnie niełatwo coś tak uchwycić bez rozmazania. Przedostatnie zdjęcie ma fajny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz, mobilizują mnie one do pracy :)
Jeśli masz jakieś pytania - pisz - chętnie pomogę.

Szukaj na tym blogu