poniedziałek, 12 września 2016

NOWE NA HORYZONCIE

Cześć!
Informuję, iż obecna marka "creativamente" zostaje przekształcona na moją działalność sygnowaną imieniem i nazwiskiem - Marta Nawrocka.
Jeśli ktoś chciałby się skontaktować lub dalej śledzić moje działania zapraszam do oglądania porfolio na behance oraz do śledzenia profilu na instagramie na którym wrzucam różne ładne rzeczy.
Na pewno będą się tam pojawiać różne grafiki nad którymi na bieżąco pracuję, a także inne momenty z mojego życia.
Jeśli ktoś chciałby się skontaktować mailowo w sprawie wykonania grafik na zlecenie lub innej zapraszam na maila halo.martanawrocka@gmail.com.

Przesyłam uściski i niech wszystko co piękne będzie z Wami!

4 komentarze:

  1. Buu.. szkoda, a tak lubię Twój blog. Tylko proszę nie usuwaj go, zostaw niech sobie on żyje nadal. Ja zaglądam na niego niekiedy bo masz dużo inspiracji :) Będę zatem Cię śledzić na powyższych stronach :) Ściskam z Poznania i życzę powodzenia w nowych studiach. a co zaczęłaś studiować?

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie czasem jeśli byś chciała i miała ochotę :) http://rysowacibazgrolic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam na Twoje portfolio. Masz świetne prace, ale one już chyba nie są ze studiów? Jeju, 3 komentarz, trochę przesadziłam, ale no cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, no szkoda! No, ale mam nadzieję, że jednak tutaj jeszcze wrócisz, bo zawsze świetnie się Ciebie czytało :>
    Teraz żałuję, że wcześniej nie zabrałam się na skomentowanie Cię tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz, mobilizują mnie one do pracy :)
Jeśli masz jakieś pytania - pisz - chętnie pomogę.

Szukaj na tym blogu