piątek, 20 grudnia 2013

Rysunki

W dzisiejszej notce dodaje parę zdjęć swoich zeszłorocznych prac. Rysunki robione były na zaliczenie zeszłego semestru. Za jakiś czas pofotografuje ostatnie prace- sami będziecie mogli ocenić czy jest jakiś postęp, czy wręcz odwrotnie.

Uczelnia w tygodniu zajmuje mi dosyć dużo czasu, praktycznie spędzam na niej cały dzień.
Myślę, że osoby wybierające się na ASP lub inne studia artystyczne powinny liczyć się tym, że plan na nich jest bardzo napięty, a zajęcia z rysunku czy malarstwa pochłaniają wiele godzin.
Na szczeście póki co przerwa świąteczna i wolne :)




 pierwsza martwa natura jaką narysowałam na zajęciach z rysunku





 czasem podczas zajęć pozowała nam modelka






 a to praca z kursu rysunku, na jaki chodziłam przed pójściem na studia

9 komentarzy:

  1. to 50% talentu i 50% wiedzy o rysunku, zapraszam do śledzenia bloga, będzie wiele różnych tutoriali i rad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham rysować! <3
    Bardzo mnie zainspirowałaś tymi pracami ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace, naprawdę :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz talent ; ) zazdroszczę ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rysunki zazdroszczę talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza martwa bardzo mi się podoba, jest taka delikatna :) jednak modelka wydaje mi się trochę sztywna jeszcze, trochę błędów anatomicznych - ale kreska jest niezła podoba mi się bardzo. Jeśli to rysunki stare to nowe muszą być lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam jakoś radości z rysowania modelki - widać to na rysunku ;)

      Usuń

dziękuje za każdy komentarz, mobilizują mnie one do pracy :)
Jeśli masz jakieś pytania - pisz - chętnie pomogę.

Szukaj na tym blogu